Landelijke 40dagentijd-campagne voor Kerk in Actie

Datum
Categorie
Grafisch ontwerp & tekst
Tags
Motors, Unique
Over dit project

Voor de landelijke 40dagentijdcampagne van Kerk in Actie ontwikkelden we alle middelen.

 

“Samen met Laura en Mirre hebben we in 2016 gewerkt aan de 40dagentijdcampagne van Kerk in Actie. Een van de grootste campagnes die we hebben. Vanuit een concept hebben we alle materialen uitgedacht en ontwikkeld. Waarbij Laura haar expertise als tekstschrijver goed weet in te zetten en Mirre die van vormgever. Het schrijven van de teksten in combinatie met het vormgeven van de middelen verliep goed. Tekst en vormgeving versterkten elkaar, waardoor de middelen nog beter werden.

Tijdens onze samenwerking was Laura mijn aanspreekpunt. Het is fijn om één aanspreekpunt te hebben als je met meerdere mensen samenwerkt. Laura is sterk in het managen van zo’n grote campagne. Punctueel, adviserend en flexibel. Laura en Mirre hebben korte lijntjes waardoor je snel met hen kan schakelen. Je kunt er bij Laura op rekenen dat dit ook zo efficiënt mogelijk verloopt. Samen hebben we een mooie campagne neer kunnen zetten waarbij de middelen het concept versterken. Mede dankzij de expertise van Laura en Mirre en de fijne samenwerking is het een succes geworden!”

 

Linda Zuidhof – Campagneleider 40dagentijdcampagne 2017 – Kerk in Actie